MOTORKY A DÍLY TM
JSME VÝHRADNÍ IMPORTÉR TM PRO ČR
TM náhradní díly
MOTORKY A DÍLY TM
JSME VÝHRADNÍ IMPORTÉR TM PRO ČR
Produkt je umístěn v kategoriích: ENDURONovinky

TM RACING EN 250 2T FI CORSE

 
Název
Číslo
Sklad
Cena
 
TM RACING EN 250 2T FI CORSE
č.
Do 10 dnů
255 640 Kč

Technické parametry

 

Zdvihový objem: 249.3 cc
Zdvih x vrtání: 72 x 66.4 mm
Startér: Elektrický startér
Karburátor: -
Spojka: Lamelová v olejové lázni
Převodovka: 6 rychlostí
Škrtící klapka: TM Moto

ECU: eMoticom
Rám: hliníkový
Řetěz: Regina ZSA
Přední tlumič: Kayaba 48 mm
Zadní tlumič: TM Moto 

Zdvih pérování vzadu: 300 mm
Zdvih pérování vpředu: 310 mm
Přední brzda: kotouč 270 mm, pumpa Brembo
Zadní brzda: kotouč 242 mm, pumpa Nissin
Úhel hlavy řízení: 63°
Světlá výška: 35.5 cm

Kola: 18"/21"
Nádrž: 8.5 l / 12 l

Hmotnost:100 kg (bez paliva)
Výška sedla:
98.5 cm

“TM CORSE” NOVÉ MODELY 2025 URČENÉ PRO ZÁVODĚNÍ
Pro sezónu 2025 TM MOTO představuje novou značku „TM CORSE“. Jedná se o modely 2025 s novinkami a detaily věnovaným těm, kteří si potrpí na nekompromisní závodní enduro motocykly.
Hlavními rysy těchto modelů jsou:
-
Nové přední brzdové kotouče s upravenou brzdnou stopou pro přesnější a agresivnější brzdění.
-
Nové zadní brzdové kotouče, které umožňují lépe nastavitelné brzdění v kritických situacích a snižují opotřebení brzdových destiček.
-
Přepákování upraveno o 1 mm, aby se mírně snížila výška motocyklů a zlepšila se trakce a stabilita.
-
Bronzové eloxované CNC hliníkové brýle řízení vyrobené v Pesaru pro elegantní a závodní vzhled.
-
Bronzová CNC hliníková víčka pumpy přední brzdové pumpy a spojkové pumpy pro elegantní a závodní vzhled.
-
Rychloupínací čepy kol pro snadnou montáž a demontáž kol.
-
Držák zadního třmenu pro jeho udržení na místě při montáži a demontáži kola.
-
Vodítka řetězu vyrobená z plastu s vysokou hustotou nabízí větší odolnost proti opotřebení, větší stabilitu a tlumení nárazů.
-
Nová dvoumateriálová zadní rozeta od CHT s hliníkovým středem a ocelovým ozubeným prstencem, který kombinuje lehkost a odolnost.
-
Ventilátor, který umožňuje stabilizovat teplotu motoru, čímž dojde ke zlepšení výkonu motoru i za extrémních podmínek.
-
Přepracovaná a vylepšená struktura rámu
-
Dvoutaktní verze dostaly novou škrtící klapku o průměru 39 mm, která poskytuje mírně plynulejší točivý moment motoru se zvýšeným výkonem v nízkých otáčkách, což usnadňuje řízení.
-
Bronzový eloxovaný CNC hliníkový kryt spojky a kryt zapalování pro zvýšení odolnosti proti otřesům a pro agresivní a závodní vzhled (u 4-taktních modelů k dispozici ihned, u 2-taktních k dispozici od ledna).
-
Ocelový tlumič výfuku s novým logem „TM MOTO“ pro plné využití síly motoru TM.
-
250/300 4-taktní modely jsou vybaveny jedním výfukem, který snižuje celkovou hmotnost motocyklu a zajišťuje plynulejší točivý moment motoru ve středních otáčkách.
-
Držák SPZ s menším sklonem.
-
Blástry na všech modelech END-SMR
-
Grafika s novým logem